<link href="/media/template/gzip.php?jqeasytooltip-ead87149.css" rel="stylesheet" type="text/css"/>

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

aprat

  صدورآنلاین بیمه نامه درایام تعطیل  09121268394images 1

مشاوره آنلاین بیمه عمر

مشاوره آنلاین بیمه عمر ایران مان

مشاوره خرید بیمه اتومبیل

مشاوره خرید آنلاین بیمه اتومبیل

مشاوره بیمه مسئولیت

مشاوره خرید آنلاین بیمه مسئولیت

مشاوره بیمه آتش سوزی

مشاوره خرید اینترنتی بیمه آتش سوزی ایران

نکات مهم در بیمه نامه اسب

بیمه مسئولیت اسب های مسابقه

در این مطلب قصد داریم به نکات مهم در بیمه نامه اسب بپردازیم. با ما همراه باشید.

  1. کلیه اسب‌ها پس از بازدید حداقل یک کارشناس دامپزشک و تائید وی و پس از پرداخت تمام حق بیمه یا اولین قسط تحت پوشش قرار میگیرند. بازدید اسب با ارزش حداکثر 300.000.000 ریال توسط یک دامپزشک و بالاتر از آن توسط 2 دامپزشک به همراه کارشناس واحد اجرائی صورت میگیرد .
  2. چنانچه مادیانی حامله باشد برای آن یک بیمه نامه یکساله صادر می‌شود ، برای جنین وی نیز مشروط بر گزارش سونوگرافی و تائید دامپزشک از 3 ماهگی (از زمان جفت گیری بمدت 3 ماه دوره انتظار منظور می‌شود) یک بیمه نامه جداگانه صادر خواهد شد که مدت اعتبار  آن از زمان صدور تا لحظه ی تولد جنین خواهد بود لیکن حق بیمه یکساله دریافت می‌شود  (حتی اگر 1 ماه دیگر تا زایمان باقی مانده باشد). ارزش جنین بر اساس اظهار بیمه گزار، نژاد مادر و پدر و تائید دامپزشک تعیین می‌شود. بیمه نامه جنین به محض تولد خاتمه می یابد و حق بیمه‌ای برگشت داده نمی‌شود. پس از تولد تا مدت 3 ماه دوره انتظار منظور می‌شود (که در این مدت پوشش بیمه ای ارائه نخواهد شد)  سپس مانند موارد معمول پس از بازدید از مورد بیمه و تائید کارشناس دامپزشک، بیمه نامه یکساله صادر می‌شود. لازم به ذکر است چنانچه به هنگام زایمان مادیان تلف شود خسارت آن از محل بیمه نامه خود مادیان قابل پرداخت خواهد بود.
  3.  از نکات مهم در بیمه نامه اسب می‌توان به تلف شدن جنین در شکم مادر اشاره کرد. چنانچه جنین در شکم مادر تلف بشود دو حالت را میتوان در نظر گرفت، اگر جنین بیمه نامه جداگانه ای داشته باشد از آنجا که تلف به هر علت پوشش دارد خسارت آن جبران می‌شود و اگر بیمه نامه نداشته باشد قابل جبران نیست. همچنین از تاریخ کشش تا 3 ماه جنین پوشش ندارد.
  4. تعهد بیمه گر در جبران نقض عضو جزئی و کلی حداکثر 50% ارزش بیمه شده خواهد بود.
  5. تجویز دارو و درمان اسب میبایست تحت نظر و حضور مستقیم دامپزشک دارای مجوز از سازمان دامپزشکی صورت پذیرد در غیر اینصورت چنانچه خسارتی وارد شود فرانشیز به دو برابر افزایش می‌یابد.
  6. شرکت بیمه تعهد خود را برای اسب هائی که فاقد میکروچیپ ، شناسنامه یا پاسپورت هستند تا سقف 50.000.000 ریال محدود مینماید .
  7. اسب‌های وارداتی صرفا پس از گذراندن دوران قرنطینه بازدید و بیمه خواهند شد . جهت پوشش آنها ارائه گذرنامه، بارنامه و عکس اسب تا زمان صدور شناسنامه ایرانی الزامیست که این مرحله در زمان بازدید اولیه اسب انجام خواهد شد.
  8. asb002.jpg
  9. در حال حاضر شرکت بیمه ایران جهت مدیریت ریسک و سرمایه های تحت پوشش،  سقف تعهدات خود را تا حداکثر مبلغ  120.000.000 محدود نموده است (حد غرامت رعایت می‌شود). بیمه گزار میتواند مازاد بر این مبلغ را نزد بیمه گر یا بیمه گران دیگر تحت پوشش قرار دهد.
  10. حداقل و حداکثر سن تحت پوشش 3 ماه الی 18 سال است.
  11.  جهت پوشش جنین داخل رحم، بیمه نمودن مادیان مادر الزامیست .
  12. در صورتی که اسبی میکروچیپ نداشته باشد شرکت بیمه تعهدات خود را تا سقف 50.000.000 ریال محدود مینماید. بدیهیست در صورت نصب میکروچیپ یا ارائه شناسنامه یا پاسپورت، سقف تعهدات تا ارزش واقعی یا سقف 1.200.000.000 ریال، هر کدام که کمتر باشد، افزایش خواهد یافت .
  13. جهت تمدید بیمه نامه، بازدید مجدد الزامیست .
  14. برای پوشش‌دهی بیمه برای کره‌های 3ماه تا یک سال که شناسنامه آماده ندارند، گواهی صادره از اداره کل سوارکاری و پرورش اسب و همچنین عکس کره قابل قبول است. 
فرم پیشنهاد بیمه اسب
 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بیمه مسئولیت ایران بیمه اسب بیمه مسئولیت اسب بیمه مسئولیت اسب بیمه ایران

تماس تلفنی